090419

Datum: 2009-04-19 | Tid: 12:08:28

har precis tittat på Projekt Runway, och ska förmodligen se nästa avsnitt också.
Jag tror att det är fem avsnitt dom kör på rad idag... Isåfall blir jag glad!
Jag tycker mycket om kläder, mode och design, 
och har följt alla säsonger av 'PR' 
Nåja, nu ska jag först och främst klä på mig, sedan måste jag ska städa min toa -__-
Efter DET blir det möjligen Projekt Runway, men vi får se!
Vi ska ju ut och shoppa hundgrejer också,
så man kan ju inte slösa bort hela dagen framför tvn.
Ha det bra!

och ni, PR-avsnitten är på kanal 3!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ett stort Projekt Runway-fan som alltid sitter bänkad framför tvn när det vankas avsnitt av serien.

Underbart program och Heidi gör programledarrollen fantastiskt bra!

2009-04-19 | 16:33:15
Postat av: trogenläsare.

hej josefine.

nu tänker jag skriva ett lite lägre inlägg än mina tidigare som jag har hetit lita annat.



jag läser din blogg dagligen. och efter ungefär 1-2 minuter jag skrivigt en kommentar sitter jag spänt och vänta på att du ska svara. men ibland kan det dröja några timmar innan du loggar in och ser den.

jag är verkligen beroende av att veta vad du gör, vad du skriver för inlägg. och hur du mår, vilka som kommenterar dina bilder på pixbox och mer, jag kanske låter lite jobbig, eller ska jag säga överbeskyddande. för så fort någon sagt något kritiserande om dig, så blir jag konstig och vill så fort som möjligt vara i din närvaro. de låter säkert hur sjukt som helst men saken är att jag bryr mig om dig.



fasst en fundering har jag. hur kan man sätta in bilder så att det tex, som på din. du har ju typ välskommen till min blogg och så en bild på dig- hur gör du det? jag har länge viljat bli en lika duktig bloggare som du men det går bara inte och fixa till. det funkar inte. jag har försökt alla möjliga sätt. snäll josefine, hjälp mig <3



/din trognaste läsare.

2009-04-19 | 16:38:43
URL: http://mussepigg.blogg.se/
Postat av: ja igen

du.. bara så du vet så är det INTE min blogg som jag skrev, jag skrev bara något efter som du hade haft ett tidigare tema med musse pig

2009-04-19 | 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0