090408

Datum: 2009-04-08 | Tid: 15:35:40

Hej hopp! Har suttit vid datorn en längre stund nu, borde egentligen göra någonting annat.
Men samtidigt - varför? Jag har ingen läxa, inga måsten. Så otroligt skönt.
Försöker ladda upp bilder till datorn från min kamera, men det funkar tyvärr inte så jättebra...
Ska lämna det åt sitt öde och försöka lite senare igen!
Till veckan ska jag ta tag i min bloggdesign, den ser rent sagt förjäklig ut, jag vet!
Har dock INGEN aning om hur man fixar en snygg design eller någonting, så det kommer nog inte så värst bra.
Är jättetacksam för all hjälp jag kan få!!

Nu ska jag slita mig från datorn och göra lite annat, ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0