090406

Datum: 2009-04-06 | Tid: 16:16:12

Irriterande.
Jag hade skrivit ett långt och utvärderande inlägg och fixat med bilder och allt.
Och så försvinner plötsligt hela internet, och jag får börja om!
Jaja, sånt är livet!
Här kommer i alla fall lite bilder =)
såhär såg stugan där jag, Sohaiba, Angelika och Nora sov i!
(Eva-stina och Catarina, ass. coacher sov också med oss)
Det var varken särskilt stort eller märkvärdigt,
men vi hade det riktigt mysigt och kul.
Praktiskt att sova med vuxna också, de höll koll på alla tider och sånt åt oss, haha.
Jag sov i den nedre sängen med röda lakan, myyys : )

här satt vi och väntade på prisutdelningen, silvermedalj blev det!
Vi gjorde en grymt bra helg, vi var det enda laget som vann alla gruppmatcher!
Vinsterna tog oss till final, men dessvärre förlorade vi finalen.
Återigen en silvermedalj, men på sätt och vis är jag inte ledsen över det.
Istället är jag otroligt stolt över oss som åkte ända till Arvidsjaur, vann alla gruppmatcher, tog oss hela vägen till final och efter en kämpainsats fick silver.

Ja, jag är riktigt jävla stolt.

såklart gjorde vi annat än att spela matcher,
bland annat gick vi på marknad!
Då såg jag dessa ljuvliga små ting, 
och om inte de andra tjejerna hade släpat med mig därifrån hade jag garanterat köpt hela bunten!

och sist men inte minst, älsklingen <3
(hittade bara med apelsinsmak, men det fick duga - det var riktigt gott faktiskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0